.............

Har ingen bra rubrik att komma på,


Igår vart det kalasande. Jag fick lite saker, Presentkort på Gina , Presentkort i hela valbo, En liten Postlåda från Trivsamt som jag ska ha mina räkningar i, massa blommor, Och en del present kommer jag att få nästa vecka.


100722.

Idag har det inte vart många knop här hemma, Jag orkar alltså inte något idag. Gjort lite lunch, Och satt mej även ute med framsidan och bara njöt i regnet jag och Vilhelm, Alfred sov,


Älsk har åkt och hämtat M nu, Sedan skulle han hämta hem våran bil, Sedan blir det handliing av blöjor och massa sånt.


Hoppas att regnet kom idag istället för imorgon,Imorgon blir det furuvik.


På förmiddagen laddade vi batteriet till Vilhelms ena radiostyrda bil, Men tyvärr så kom ju regnet, Å Vilhelm vart så besviken, Jag får gå ut senare om regnet torkar upp och det blir fint väder igen.


Och jag är så sugen på att åka till Valbo och shoppa, Men absolut inte roligt att gå och shoppa själv, Någon som vill med?

Nej, fixa lite här hemma,

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0