Gårdagen

Igår åkte vi till valbo för att träffa Vilhelms kusin och farbror, För första gången, Jag tyckte det gick smidigt och bra. Och hoppas att det kommer bli flera ggr.


Sedan vart det storhandling, Och efter det va barnen så trötta så Alfred somna vid 18,20 och Vilhelm strax före 19, Inte likt Vilhelm. Hehe.

Sedan vid 22 tiden gick jag ut med grannen på en promenad, Det va ju så skönt.


070721, Idag fyller jag år, Så idag har jag bakat tårta och har bara misslyckats, Men nu hoppas jag det är på rätt väg. Haha.

Har fått en massa gratulationer och allt. Gästerna kommer vid halv 14, Iafl dom första.


Nu ska jag fixa mej lite och sedan bara vara. jag är så stressad och uppe i varv, Vilhelm är en riktig buse idag, Han vill inte alls va man säger till, Och bara bråkar, Men hoppas det går över.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0