Händer idag!

Alfred vela vakna före 7 imorse och Vilhelm sov iafl till nästan 8. Och jag va seg imorse med att kliva upp, Men snart kan vi äntligen turas om med att gå upp på morgonen, Jonas får äntligen semester om 1 dag. Härligt. Och imorgon kommer Bonussonen hit och ska vara här nästan hela sommaren, Men självklart ska han åka hem och va hos mamma 2 dagar i veckan.


Idag va det tråkigt väder. Mulet och kallt tycker jag det ser ut som. Efter lunch ska jag, Vilhelm , Alfred, barnens farmor och kusin isak åka ut till Vilhelm och Alfreds mormor och morfar. 

Fast mina barn vet bara om att vi ska åka bort med farmor och Kusin isak. Haha. Så dom får väl en rejäl överraskning idag.


Sedan kommer det nog inte hända så mycket mer under denna dagen.


Jag tycker det är härligt att kunna ha barnen på heltid hos mej, Eller Alfred är ju alltid heltid hos mej och sin pappa, Men Vilhelm är jag glad att jag har heltid med oxå, Men ibland kommer tanken upp att Vilhelm behöver ju sin pappa oxå, Och nu när Vilhelm vet om att han har 2 "pappor" Blir det ännu jobbigare för mej att försöka förklara och säga det på bästa sätt. Men det är inte bara sin pappa Vilhelm behöver, Utan sin farmor, Farfar, Kusin och allt det där .

Men det där blev som det blev. Inget att göra åt nu efter 4 år som har gått.


Nu ska jag kramas med mina barn och visa hur mycket jag älskar mina barn.


Kommentarer
Postat av: Fia

Liam har inte heller sin farmor,farbror,faster och en av kusinerna..

2010-07-01 @ 11:21:23
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Jo det är ju det men ville bara säga det så du inte tror att vilhelm är ensam om just den saken..

2010-07-01 @ 20:56:37
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0