Lördag!

Jahopp, Ännu en vecka har gått och det är redan Lördag.


Idag har det inte gjorts så mycket.
Sovmorgon va det för min del, Sedan käkade vi lite lunch och for iväg och badade hos svärmor i poolen. Och massa bus och lek, Och en massa fika.

Sedan hemfärd vid 15 tiden, Tvätta sängkläder och kläder, Vädrat täcken och kuddar, Bytt nya sängkläder. Duschat barn, Och nattat, Alla 3 barnen somna före halv 8 ikväll. Skönt.


Älsklingen är och köper en pizza som han och jag ska dela på. Sedan blir det bara slapp framför tvn eller i sängen framför tvn där. Jajja,


Imorgon funderar vi på att åka ut till mamma och pappa. Tänkte byta bränslepumpen på bilen, Så den är fixad till på Måndag då vi åker till Elskilstuna zoo.

Ja, Sådär kommer våran helg se ut, Eller iafl söndagen.

Och Vilhelm har blivit duktigare på att somna nu på kvällarna., Men jag tycker det är hemskt att vi måste väcka honom vid 7 på morgonen för att han ska somna på kvällen. Å vi tänker absolut inte låta han få sova längre och va vaken längre på kvällarna. Vi vill hålla rutinerna som vi alltid haft. Men tyvärr får jag mycket åsikter om det. Men det skiita jag i,


Nu blir det att pussa på mina barn lite extra ikväll , (fast dom sover) Men dom blir inte störd av det.


Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0