Lugn fredag

Har inte vart många knop här hemma idag, Jonas tog Vilhelm och Martin till barnens farmor så dom fick bada med kusin isak där hemma.

Jag va hemma med Alfred, Feber igen. trodde verkligen att den va påväg bort, Men icke. Eller bättre med 38,4 än 40 grader.. Så den har ju sjunkigt.

Fast jagär orolig, han vill inte dricka eller äta. har inte kissat på 8 timmar. har till och med haft sönder blöjan och bytt den oftare än vad jag brukar göra. Så nu hoppas jag att han kissar inatt efter allt vi har tvingat i honom. Så vi inte behöver bli inlagda med dropp.

Nu sover iafl alla barnen, Å jag och Älsk ska grilla , gött. Så nu blir det bara mysa.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0