Lugn Tisdag

Sorry´att jag inte har skrivit på några dagar nu, men haft fullt hus här hemma med alla 3 barnen och middagar och träff med släkter. Haft en helkanon helg.

Dagen började med att vakna vid strax efter 7 imorse, Men älsk lät mej osva till halv 10 ungefär, Sedan fixa oss och tog en tur till svärmor och fika, barnen lekte på gården.

sedan for vi hem och fixa någon lunch, Och det vart bara slapp resten av dagen, martin åkte hem till sin mamma idag, Men kommer tillbaka på Torsdag tror jag det va.

Vid 14 tiden åkte vi till AMS så jag fick lämna in pappret så jag får pengar. Sedan for vi vidare till Gävle för att handla lite på city gross, och middagen blev på max idag. Ibland är man bra trött på att göra mat.


Har haft bra ont i huvudet och nacken nu några dagar. Eller håller i sej än, Skönt att jag ska till Sjukgymnasten och få det kollat om det är något med koter eller något sånt,  Annars är det något annat fel. Å det hoppas jag inte. Är skitnojjig om det ska va något annat.  Och imorgon kommer även svärmor och hennes sambo hit på lite fika. Men sedan har jag ingen aning vad vi ska göra imorgon, Några tips? Någon som vill ses?


Nuu ikväll har jag inte gjort så mycket. Har fått tummen ur och satt in kort på barnen i deras album. Och mer än så tänker inte jag göra denna kväll.

Ne nu blir det kolla runt lite på nätet. Sedan tänka över livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0