Min tur

Va det idag att gå upp när barnen vakna, Å klockan va redan 6,45 när barnen vaknade, Somnade sent gjorde jag och upp tidigt, Ers jag får skylla mej själv.


Igår beställde jag hem en meandi mössa till Alfred, Jag ångra att jag inte köpte den när jag hade party i våras. Så jag får nog hem den om någon dag.

Men jag längtar redan när jag ska ha mitt andra me and i party, Tror det va den 29 augusti, Så är någon intresserad av att komma, Så säg bara till.


Idag ska jag och barnen till Valbo, Vilhelm ska få träffa sin första kusin och farbror på sin pappas sida. Ska bli trevlans. Kommer säkert va tyst i början, Men sen hoppas jag det kommer att flyta på:) Hehe.


Senare på eftermiddagen kommer det att bli storhandling. Och sedan bara ta det lungt.


imorgon har jag ju fyllt upp med att fira födelsedagsbarnet:) Och på Torsdag  ska vi på urnsättning av Jonas pappa. Sedan kommer M oxå. På fredag ska vi ju till Furuvik, Och sedan är det helg. Och på måndag  till tisdag natt åker jag och Jonas på våran lilla semester, Kommer nog hem den 28 på natten. Så lämna barn ska vi göra oxå på Måndag. Vilhelm ska sova hos mormor och morfar, Det är hans favvisar, Sedan Alfred hos Farmor. Hmm. Och jag vet inte alls vart vi ska åka heller. Bara att vi ska bo på hotell och åka runt 80 mil.


Jajja.


Nu tänkte jag väcka Jonas, Så jag kan duscha och fixa,


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0