Rubrik!!

Har ingen aning vilken rubrik jag ska ha... Hehe.


Idag hade jag sovmorgon och sov till halv 9 bara. Men det räcker för mej. Sedan fixa lite här hemma. Och vi har bara vart inne idag.

Vi åkte mot svärmor och kent vid 16 tiden för att grilla med dom och erik med familj. trevligt. Barnen lekte.
id 18 tiden åkte vi hemåt, Barnen kika på barntv, Sedan vart det sova för deras del.


Alfred är på bättringsvägen,, Dricker  mer idag än dom andra dagarna, Fast man får tvinga i honom dryck ibland, Men nu leker han och håller på, Har även kissat. Så sköönt.


Jag funderar på om det är värmen som tar hårt på Alfred. Nu har han haft feber i 5 dagar. Han har fortfarande 38, Men även utslag på kroppen. Undra om det kan vara 3 dagarfeber. det kan hålla i sej mer än 3 dygn. Fick man veta idag av svägerskan.


Fundera ut något man kan göra med köttfärsen, Som jag skulle gjort igår, Men vart en annan mat. Ers dags att ställa sej vid spisen.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0