Sällskap

Är så sjukt sugen på en cider, Tänk att bara sitta och ta en cider eller två och bara snacka massa skit med vänner.


Det är ju inte det första man gör nu förtiden. Just nu sitter man ju bara framför tvn eller datorn,


Men jag fundera på att fråga om någon vill ta en cider eller två med mej och bara snacka skit, Tänk vad man kan sakna det ibland.


Jaja, Imorse vakna jag kvart över 8 ungefär, Käkade frukost, Lekte lite med barnen, Sedan gick jag och Alfred och Vilhelm ut, Först ner på apoteket, Sedan vidare till lekparken, Sedan efter en stund for vi vidare mot affären för att köpa saker till lasagnen,


Jonas hade precis vaknat när vi kom hem runt efter 11, Alfred tog sin tupplur , Jag och Vilhelm börja med maten.


Ja mer än så har det inte hänt idag. Inte mer än det gammla vanlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0