Skiiitväder!!

Vilket skiiitväder vi har, Det kan gärna få va lite svalt och något enstaka moln, Men inte regn,


Idag körde vi kosan mot hedesunda till mor och far. Fikade och så, Sedan krama och pussade hejdå till min älskade hjärtetroll. Kommer verkligen sakna gossen , Får inte träffa förns på Torsdag. Men det hade gått bra iaf.

Gossen har vart ute med Morfar hela dagen, Gjort ett givär(Emil bysse). Haha, sedan vet jag inte. Men vart ute har dom vart och i verkstaden.

Och gossen har vart duktig på att äta mat och somnade i bra tid, För en gång skull. Somnade vid halv 8, Annars brukar han somna vid 22-23.

Tok försent.


Och jag tog en tur i Valbo med Alfred. Hittade inte så värst mycket. 2 toppar och en kofta. Va tok mycket folk, Skitväder och säkert pengar. Va en tusen köer åt allt.


Jonas åkte hem och umgick med M innan han åkte hem till mamma sin, Om 3 veckor kommer han tillbaka.


På hemvägen köpte vi från mc donalds. Sedan busade vi med Alfred, Och tvätta med, Ska snart gå ner och ta upp sista maskinen, Sedan blir det bara mys framför tvn.



Imorgonkväll åker vi neråt. Först lämna Alfred hos Farmor och Kent och lilla Viggo. Kommer togsakna den lilla gossen med. eller jag saknar ju alla 3 gossarna hela tiden ju.


Men det är skönt att få lite avlastning med Vilhelm, både jag och Vilhelm behöver det. Tur att jag har mina älskade föräldrar som ställer upp. Annars vet jag inte vad jag skulle göra, Å tror Vilhelm tycker detsamma om att det är skönt att få va ifrån mamma.


Nu va det tvätten.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0