Somna i fotöljen

Just vad Alfred gjorde nu för en liten stundsen, Herregud, Har aldrig hänt förut, Hehe. Jag trodde att Alfred va inne på barnens rum och lekte, Men det va förtyst för det. Så fick man se honom sitta och sova i fotöljen. Haha. jaja, Men nu är han överflyttad till sängen.


Idag vakna jag kl 9, Sköönt. Diska står på schemat. Sedan vet jag inte. M åker hem till mamma sin idag. Och kommer tillbaka på Torsdag.


Och nu hoppas vi att det vänder med Alfred. Att han blir frisk. Han är ju pigg, Men det är drickandet och pinkeriet vi är rädd för, Även doktorn.


Undra vad man ska hitta på denna vecka då. På Onsdag fyller ju jag, Och sedan på Fredag ska vi till Furuvik. Men vad ska man göra resten av dagarna då? Tips?

JAg har total idetorka med att blogga. Vet inte alls vad jag ska skriva. Eller det är mycket jag vill skriva om, Men det som jag håller för mej själv.

Jag är så sugen på att åka till fjärran och bada, Men jag åker inte med alla 3 barnen sedan, Jonas vägrar gå in på badhus, Hehe.


Men men, Det är diska som står på schemat, Sedan vet jag inte, Någon som vill ses kanske?


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0