Tågensdag

Idagf i Jädraås. Så vi tänkte fara dit och åka tåg. Billigt och barnen blir road. Hehhe,


Så vi ska möta mamma o pappa i jädraås vid halv 11. Massa fika och bara umgås.


Alfred är myckte bättre. Förutom att vi får tvinga i honom dricka än, Å ingen mat går i. Men det vänder nog snart.


Sedan blir det nog bara en slappardag. Och resten av veckan, Eller på Tisdag blir det lite städa, Sedan kommer gästerna på Onsdag. Jag vill inte inse att det är jag som fyller 22 på Onsdag. Jag vill inte.


Men men. Blir en kortis idag. Ska fixa oss nu, Sedan åka.


Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: felicia

hej! fin blogg :)

kolla gärna in min & kommentera.

kram

2010-07-18 @ 10:25:59
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0