Vilken natt

Alfred har haft/har 40 i feber, Dricker inget,Äter inget, Sover inte. Så i natt vart det inte mycket sömn. Alvedon/ipren hjälper inte så mycket heller.

Och i denna värmen kan det inte va lätt att ha 40 i feber, Stackars gullplutten. Febern hade sjunkit imorse iafl. Å nu sover Alfred.

Vilhelm har iafl klarat sej mot sjukdommar. Speciellt öronvärk. Men jag väntar iafl på en läkartid om Vilhelms öron.


IDag blir det inte många knop. Vi alla ska hämta bonussonen idag. trevlans. Sen blir det bara att det lungt.


Imorgon blir det inte heller så mycket att göra, Å inte på Lördag heller. Bonussonen är mjölkallergisk, Så vi ska prova oss fram med att ge honom 1 vanlig glass. Kanske inte så smart att åka bort, Utifall om M blir dålig i magen.


MEn på Söndag ska vi till Jädraås , Det är någon tågdag där då. Mamma o pappa följer även med, Som förra året. Alltid lika trevligt. ta med sej lite fika och bara umgås med dom nära.




Jag kommer inte att uppdatera så mycket i helgen, Vi ska ju även grilla tror ja någon dag hos svärmor.

Så fullt upp med andra ord.


Och en sak. Skönt att du försvinner härifrån, Slipper jag se dej. Häärligt.



Nästa vecka har vi inte så mycket planerat, Förutom att det är sista veckan vi har sambons son här hemma, Sedan är det varannan helg igen.

Sedan blir det födelsedagsfirande. Jag fyller nämligen 22(Fyller inte 23, vart en 3 istället för en 2 i inlägget, Men inte än- Men snart.) Hehe.


Nu ska jag kika efter lite lunch. Hejsvejs

Och jag väntar på min och älsk semester utan barnen. Och jag vet inte alls vart vi ska åka heller, Kommer inte få veta heller förns jag ser när vi är framme.

Kommentarer
Postat av: Thessan

När kommer ni och firar mej då?



Att du fyller 23 är väl lite att ta i va? :)

2010-07-15 @ 17:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0