05,55 vakna Alfred

Av att bara babbla massa strunt, Hahha nädå. Alfred mös med välling i sängen sedan ett bad med pappsen vart det. Aldrig fel tycker jag. Ska sätta Vilhelm i ett bad tänkte jag när Alfred sover sin middag. Om vi inte hinner gå ut före det.


IDag är det städa som gäller, Eller diska och vika in tvätt. Sedan blir det att gå ner på stan med Alfred och Vilhelm, Köpa present till Vilhelm och Alfreds kusin. Grattis Isak:)

Och det är ju ett underbart väder med soool och klarblå himmel. Så idag spenderar vi nog den mesta tiden ute.


Vilhelm är så hes så han kan knappt prata. Så han får gå på halstabletter. Men som tur är ingen feber. Och Vilhelm kan ha sitt kalas för släkten på Lördag(Och självklart ni andra om ni vill komma) Sedan barnkalas på Söndag.


Funderar på om det är någon som har tips på att göra någon rolig tårta eller så till barnkalas? Skriv gärna och ge tips då.


Nu ska jag umgås med mina Änglar.

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0