BVC och möte idag

Vilhelm vakna kl halv 4 imorse av hostan, Så han fick hostmedicin och sedan låg han bara och snora, Så nu är båda barnen förkylda. Men det gör inget. Dom har bara 2 dagar kvar på förskolan, Sedan har dom sommarlov.

Idag har vi vart på BVC med Vilhelm,Synkoll och vägning och mätning, Och allt annat kunde Vilhelm med. En duktig kille jag har. Det är bara en sak jag måste ringa är psykologen angående vilhelm, Barnpsykolog.


Usch vad tiden och åren går fort, På Lördag fyller min Vilhelm 4 år, det va inte längesedan jag låg med värkar och på förlossningen/BB med Vilhelm.


Och jag har även bestämt mej att jag ska låta mina barn få gå i privatskola, Montisoriskolan här i sandviken, Så dags att sätta Vilhelm på kö tydligen, Det är sådan lång väntetid på att få komma in till skolan och få en plats, Men känns lite konstigt att behöva söka 2 år före innan Vilhelm börjar skolan, Men tydligen måste man det.

Inte tänker jag iafl sätta mina barn på en kommunalskola, Aldrig.

Hoppas Jonas får tag på svärmor så får barnen farmor sitta barnvakt medanst jag är på mötet.

Kommentarer
Postat av: Fia

Har mailat dig!

2010-06-07 @ 11:40:11
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0