Fotograferad

Ska Vilhelm bli idag på Arbetarbladet, Vilhelm blir fotograferad i AB varje år när han fyller, Jag vill att han ska va med i tidningarna då. Hehe..

Så jagfår väl ta med mej någon snygg t-shirts eller tröja när jag hämtar barnen på förskolan, Vilhelm fick bara dagiskläder på sej idag som alltid består av mjukisbyxor och en skön t-shirt/tröja.


jag har inte lyft ett finger på hela förmiddagen, Suttit framför datorn och tv.n, Men jag är trött i huvudet, barnen vaknar tidigt och blir sena kvällar.


Och jag kan även berätta att jag har fått kontakt med Vilhelms farbror och kusin, Och självklart Fia med:) Så jag hoppas vi kan hålla kontakten.?


Nu är klockan efter halv 11, Så dags att hitta på någon mat, Älsklingen kommer hem på lunch varje dag. Så är det när man har nära hem och till jobbet. tyvärr har äsklingen blivit bortskämd med att få maten serverad nu när inte jag jobbar något mer. Men jag kan gärna skämma bort honom.

Och vi ska inte tala om hur mycket våra barn är bortskämda. Hehe. Jag tror nog att dom är lite för mycket bortskämd, Iafl Vilhelm, Men det bjuder jag på så gärna. Jag som skulle slå in presenterna till Vilhelm medanst han är på förskolan, Men hinner inget jag. Imorgon går ju barnen sista dagen innan sommarlovet. Så jag har lovat Vilhelm att vi ska köpa glass och bjuda barnen och personalen på Vilhelms avdelning. Så gratulerar dom Vilhelm där. Det uppskattas kan jag säga.


Hoppas bara att Vilhelm håller sej frisk till i helgen, Vi får ge hostmedicin och nässpray, Så får vi hoppas på att febern håller sej borta. Förkyld gör inget. På Söndag ska Vilhelm ha barnkalas och han har även fått bestämt vilka barn han vill bjuda.


Nej, Det va mat jag skulle göra.


Kan även säga att Vilhelm är med i tidningen efter dom ivigde lekparken i sandviken om det är någon som är nyfiken,

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0