Halva veckan gått

Idag va det inte lika fint väder. Mulet och ser ut som att regnet kommer vilken minut som helst och blåser.

Jag hade en tanke att gå och hälsa på barnens farmor med barnen idag. Men vette tusan om Vilhelm orkar cykla dit. Och sen får vi se vad vädret tillåter.


Det skulle även behövas vikas tvätt och diska. Men inte så lätt att göra det när man har 2 barn som klänger och hänger och drar i benen på mej och gnäller.


Igår klippte jag mej. Ojoj, Jag har Aldrig haft såhär kort hår förr. Men nästan. Hoppas det växer snabbt så man kanske kan klippa till en annan frisyr sedan. Haha. Jag har fåttnågon dille på att klippa mej.

Bara färga håret kvar nu. Men undra vilken färg jag ska ta då? Tips?


Jag har absolut inget att skriva om. Så jag kommer åter. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0