Lite bilder


Vilhelm 4-årsdag.





Vilhelm blåser ut ljusen från tårtan på sin 4-årsdag




Vilhelm tycker om att äckla sej med maten:)




Vilhelm och Alfred på Vilhelms 4-årsdag



Lika pappa men söt ändå:)



Alfreed och pappa, Alfred är sjukling



Ja sådär kan Alfred oxå sova:)



Och jag bjuder väl på ett nyknäppt kort på mej själv.




Idag har vi inte gjort så mycket. Jag vakna första gången vid 9,00 imorse. Satt mej lite vid datorn och ringde till Vilhelm, Det va bara bra med honom och ingen länkta hem känsla heller. Skönt. Och han har ju alltid något att göra, Så jag blir bortglömd. Å sen kallade sängen igen, Jag vart så trött, Så jag och Älsk sov till 13,00 ungefär, Sedan gick vi ner på stan och käka, Gick en runda på stan, Sen kom Alfred hem, Å allt hade gått bra där med. Synd bara att han är så dålig på att äta mat igen, Men det syns inte, Jag funderar på om han håller sej mätt på vällingen som han får morgon och kväll.

Sedan vid 16 tiden cykla älsk till jobbet, Och Alfred sov en stund, Sedan gick vi ut och tog en promenad, Köpte lite mat och handla jordgubbar. Och självklart fick han lite lördagsgodis, Men inte ens det åt han, Så jag vet inte vad det är för fel. Hoppas det inte är så att han blir sådär sjuk som han va här för någon månad sen.


Och nu ligger alfred med välling , Och hoppas på att han somnar snart. Och älsk slutar lom ungefär 30 minuter. Och det kommer att bli en lugn kväll för oss.

Imorgon blir det att fara in till valbo och få bort larmet som satt kvar på pojkarna kallingar som jag köpte, Märkte det när jag kom hem, Sedan blir det hem till mamma och pappa och Vilhelm, Älsk och far ska laga bilen, Å jag ska KRAMA Vilhelm. Nu börjar jag sakna honom rejält. Och vi får se vad kvällen imorgon har att erbjuda, Någon som vill komma och umgås?

Nu ska jag kika runt lite här på nätet.

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0