Nu ska jag ta kväller

Kl är snart 22,00 och jag är trött i huvudet, Jag , Jonas och barnen åkte och köpte saker till kalaset på Lördag och Söndag som vi ska ha för Vilhelm då. Och självklart skulle det bara vara cars saker. Hehe. Min gullplutt.

Och Vilhelm har fått sån hosta och är förkyld, Hoppas bara febern håller sej borta så är det lungt. Barnen går bara 2 dagar till på förskolan sedan har dom sommarlov.

Imorgon är det väl upp tidigt igen, Vilhelm har förmåga att vakna tidigt, Men nu sover han ju hela nätter. Och när han inte sov hela nätter kunde jag få väcka honom vid 9 halv 10.  Å det va alldeles lagomt. Hehe,

Imorn blir det att lämna barn på förskola, Å jag går väl hem som vanligt och söker jobb och sitter framför denna dator. Eller jag måste till AMS och fixa lite papper, Jag är en aning sen med dom, Men jag får ju inte lämna in dom förns pappret är påfyllt av en personal på förskolan där mina barn går, Det är vabbpapper, Det som är så roligt att fylla i.

Jag har inte så mycket att säga. Utan jag tänkte bjuda på några bilder på barnen.

      


Jag bjuder på 4 bilder, Alfred som verkligen älskar allt man kan göra med städredskap, Och Vilhelm vill verkligen inte va med på kort när han sitter ner, Småsur, Och sedan mys i sängen med lillebror, Och Vilhelm som skulle klä ut sej till troll på förskolan.

Tack och bock, Nu ska jag borsta nötterna och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0