Paketinslagning

Just nu tänkte jag stänga av datorn och slå in Vilhelms paketer istället. Är bara denna dagen jag kan slå in dom. Annars har jag ju Vilhelm hemma dom alla andra dagarna.

Jag och Vilhelm tog en cykeltur till Ica maxi och köpte glass som Vilhelm ska bjuda sina kompisar på imorgon på förskolan.

Sen har barnen ungefär 8 veckor sommarlov, Om inte mera. Och känner jag Vilhelm rätt så kommer han vela tillbringa mesta delen av sommaren hos mormor och morfar, Där trivs Vilhelm, Men även hos sin farmor Ulla och kenth.

Men jag vill gärna ha Vilhelm hemma en bra del av sommaren, Han kommer nog bara få sova bort en del helger och kanske någon dag i veckan. Men jag saknar Vilhelm om han är borta mer än 2 dagar.


Nej, Det va paketinslagning. Och imorgon ska jag till Bästa maria och träffa lilldennis och Elena.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0