Shopping+ Fest

Idag har jag och Alfred vart till Valbo, Shoppat lite kläder och leksaker. Sedan vid 15 tiden kom farmor och hämta Alfred. Så jag gick ner på stan en stund, hittade 2 linnen,


Och jag mötte en av mina bröders ex när jag tog cykeln från stan och hem, Jag undrar hur man kan glo så mycket som du gjorde? Du gick precis brevid mej och kolla mej rakt i ögonen, Å det kan jag säga dej att det märks när du glor. Tur att man inte ser dej varje dag. Haha.


Just nu har jag spräckt en cider och lyssnar på musik, Jag funderar på vad jag ska ha på mej? Om jag ska ha leggins och något snyggt linne jag köpte idag och högklackat? Eller om jag ska ha jeansen jag köpte och någon snygg topp och högklackat? Hmm, Ja får prova mej fram.


Så mer än så här kommer inte jag göra förns jag ska cykla och möta sambon på stan sedan när han kommer hem efter han har förfestat med sina jobbakompisar.


Usch vad jag saknar mina barn, Alfred lämna jag ju idag, Men Vilhelm då som har vart borta sen i Tisdags. Mitt hjärta får jag träffa på Söndag d vi hämtar  hem honom, Han har iafl inte längtat något mer efter mej, Vilhelm har det så roligt med mormor och morfar och sin nya cykel och leksakerna han fick när han fyllde.


Nej, Fortsätta rota lite på nätet kanske.


Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0