Ska det va så svårt att hitta ett par bra skor?

Har letat hela veckan och idag med efter ett par nya sommarskor, Antingen är skorna förtrånga och försmå, Eller så är dom helt förstora vid fötterna och alldeles förstora, Finns liksom inget mitt i mellan. Så imorgon på förmiddagen är det jag som åker ner på stan och får inpulsköpa ett par skor. Jag måste ha nya skor till imorgon. Klänning och linne är inhandlat. Leggings har jag hemma och en svart kofta. Det får duga.


Idag har jag och barnen vart ute hela dagen, Vart till lekparken och sedan kollat på djuren som de ska ha till cirkusen ikväll, Sedan gick vi och matade änderna. Och vi fortsatte mot stan och mötte upp jonas, Så vi tog sällskap hem och käkade lunch.

Sedan strax efter kl 13 så va det bara att gå mot frissan och Vilhelm satt sej glatt i frisörstolen, Min Vilhelm va så duktig, Å klippningen får kosta va den vill, 290 kr för barn, Inget pris som jag tycker är dyrt. Vill man ha det snyggt så vill man.


Jag har absolut inte mycket att skriva om. Jag är hungrig och sur. Så tjafs är det varannan dag, Jag va så glad när Jonas fick ett annat jobb och jobbade bara 7-16, Men vad gör han efter de då? Går på massa andra jävla möten, Så kan kunde lika bra jobba på ängsbacken med sina kvällar. Det gör ju ingen skillnad.


Nej här har inte jag tid att sitta. Ska städa undan lite efter en gubbe som tycker att jag ska göra allt när jag är hemma.

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det är Daniel som är pappa till wilhelm så är den här tjejens barn Liam wilhelms kusin så du vet.



www.zophiaa.blogg.se

2010-06-06 @ 18:36:05
Postat av: Anonym

Du som skrev en anonym komentar kan gärna hör av sej på min mail,

2010-06-07 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0