Städa och packa

Måste diska och vika in tvätt, Och sedan hjälpa Vilhelm att packa leksaker och sånt till mormor och morfar. Vi skjutsar dit honom till 15, Får käk där, Sedan åker vi andra hem. Och JAG ska vara borta från Vilhelm i 5 dagar. Han kommer hem på Söndag igen, Men självklart får han komma hem tidigare om han vill det. Men det brukar inte vara några problem, Tur att det inte är så långt till mormor och morfar.


Vilhelm ska absolut ha med sej sin nya cykel , Hoppas morfar får dit stödhjulen, Och alla sina nya saker ska han ha med sej. Gobiten min.

Jag har ingen aning vad jag och Alfred ska göra dom dagarna Vilhelm är borta. Jonas är ledig imorgon, Eller möte först, sedan ledig hela dagen. Men dom andra dagarna, Vi hittar säkert på något. På Fredag åker ju Alfred till farmor, Så då ska jag ut på galejj. Och jonas ska på firmafest eller vad det kallas.


Men har  ingen lust att göra något känner jag, Trött och känner av huvudvärk. Skulle behöva åka till valbo och köpa en ny sparkcykel till Vilhelm. Och Vilhelm är grinig han med. Tur att Alfred fortfarande sover en gång om dagen.


Vilhelm har fått några konstiga utslag på armarna, Och jag vet ungefär vad det kan vara. Så får väl ringa doktorn igen.


jag tror dom ringde om jobb igår, Men jag hade tyvärr tlfn på ljudlöst när jag va hos svärmor, Och hem hade dom med ring, Men jag kan ju tyvärr inte ringa upp heller när dom ringer från kommunnr. Dom ringer väl flera ggr. Ska ju gå någon kurs sedan.


Har idetorka på att skriva. Så jag avslutar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0