Statistiken

Det syns att det är fler som kikar in på min blogg. En del vet jag vilka det är som läser min blogg, Men ni som inte ens kan stå för en del saker som skrivs i komentarena kan ge tusan i att läsa min blogg, Men det är väl nyfikenhet. Och lösenord tänker jag inte ens ha, Man ska inte behöva ha det.  Nog med det.


Imorse kom Vilhelm och kröp ner brevid mej i sängen, Mysiit. Men tyvärr väckte han Alfred. men klockan va ju iafl efter 7 så det gjorde inte så mycket.,


Och idag har jag ingen lust att göra något, Trött och huvudet värker. Vart sen kväll igår efter att sitta och messa en del människor:)

Älsklingen kom hem på lunchen och hämta oss så vi kunde handla det som behövdes till kalaset imorgon, Och har vi köpt förlite , ja då får väl Jonas åka och köpa mera eller får jag sätta mej på cykeln.Men det mesta är köpt iafl. Efter jonas sluta skulle vi inte hinna handla, Jonas hämtar sin son efter kl 15, Å han bor ändå i Bergby, Så en liten bit att åka. Oftast hinner vi bara käka och sedan lite barntv sen är det sova för barnen.


Och till barnkalaset blir det nog glass och lite fikabröd bara på söndag.


Och Vilhelm är så nyfiken på sin kusin Liam. Inte så lätt att försöka prata och förklara för Vilhelm. Men det får gärna ta den tid det tar. Inte lätt för min lilla guldklimp.:)

Hoppas det inte blir sån sen kväll ikväll. Och att jag blir klar med tårtan i god tid. Men även presentinslagning som jag skulle gjort för några dagar sedan, Men tyvärr inte blivit av, Får helt enkelt ta det ikväll eller om Jonas får det uppdraget.

Men vi måste även göra olika tårtor, Jonas son är mjölkallergisk och kusin isak som kommer oxå tål varken mjölk eller ägg. Men det fixar sej.

Nu ska jag försöka orka att vika in tvätten. Om orken finns just nu det vet jag inte.


Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0