Tisdag

Sorry för det dåliga bloggande, Men här går barnen och det fina vädret före bloggen. 
 
 
Så det vi har gjort är att tillbringat tiden med familjen/släkten, Och bara varit i detta fina vädret, Firat midsommar och firat pappa på födelsedagen.


Och Sedan har Vilhelm haft problem med att somna på kvällarna, Men igår prova vi med sagocd, Å han somna efter 30 minuter. Min lilla älskade Vilhelm.



Ska snart gå och handla lite tror jag, Sedan fixa lite lunch, Å sen tillbringa resten av dagen ute. Älsklingen slutar före 15 idag, Så idag klipper jag mej kl 15. Hoppas att jag blir nöjd denna gången då. Dannes är bra.:)


Jag är sjukt sugen på att ta ett premiärdopp, Men jag tänker på barnen, Vill inte att dom ska bli sjuk nu, Och nu när Vilhelm haft så många öroninflammation och nu när det äntligen ska utreda varför.

Ta fram lite kläder till barnen och smörja in dom med lite solkräm, Så är vi redo att gå ut snart-.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0