Vilhelms födelsedag

Vilhelm är redan 4 år fyllda, För 4 års sedan och klockan va 15,42 föddes Vilhelm. Tiden går så fruktansvärt fort.


Kalaset och presenterna är Vilhelm nöjda med. Han fick mycket fint. Bland annat en cykel , sparkcykel, Lego, kläder mm. Ja en del fick han, Och cykeln vela han ut och prova direkt, Och det fick han med efter alla gäster åkt hem, Inget hindrar Vilhelm fast det spöregna. Vilhelm får cykla mer när vi väl har fått på stödhjulen, Fast jag är emot såna, Han kan cykla ganska bra på cykeln utan stödhjul, Men då måste jag hålla i sadeln, Å det pallar inte min rygg. Så stödhjul får han ha på tills han kan cykla själv.


Nu är barnen mätta i magen och nattade. Och jag ska bara ta det lungt i kväll. Blir att slappa i soffan framför tv,n.


Ja har inte så speciellt mycket mer att skriva. Jag tänkte iafl bjuda på bilden som vart publicerad i tidningen.






Hehe, Sådär kan man se ut när man absolut inte vill va med på kort, Men han är söt ändå mitt gulletroll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0