Måndag=segdag

Japp, Seg dag har det varit, Å jag känner att tröttheten kryper sej på efter några nätter med dålig sömn och så vidare.

Lämna barnen vid halv 8 på förskolan, Så sedan åkte jag vidare till den förskolan jag jobbar på, Jag jobbar där sista dagen den 30 maj, Ska bli tråkigt. Trivs bra med personalen och barnen,Men få se om jag får hoppa in som vikarie, Och det lät låvande, Men sedan kanske det blir en del jobb på Ängsbacken.


Fick en BVC tid för Vilhelm den 7 Juni, Dom ska väga och mäta och kolla synen, Hoppas det verkligen går bra, Jag är alltid orolig när det är BVC eller något annat.


Och snart får barnen sommarlov, Skönt att bara umgås med dom, Förutom dom dagarna jag får jobba, Men då är dom hemma med sin pappa.


Nyss läst en bok för Vilhelm, Sorglig och så, Men den måstes läsas. Och nu sover båda mina trollungar.



Och jag fixar en sen middag till mej och Jonas, Men det blir så ibland, På menyn blir det fisk och potatis och en god sås.

Nej, Kolla till maten kanske, Och sedan se på halv åtta hos mej.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0