Vilken dag

Usch vilken dag det har varit idag, För det första så sov vi alla över här hemma, Vi vakna 06,30, Väcka barnen och fixa dom, Sedan lämna på dagis till 07,00, vi va där 06,55, Men tyvärr vart jag 5 minuter sen till jobbet och sambon vart 10 minuter sen, Men bättre de än att inte komma alls,

Både jag och Jonas hade den tidiga dagen idag, egentligen ska barnen börja på dagis kl 06,30 på Torsdagar, Men det blir så att vi aldrig kommer i tid.


Och jag vakna med ont i magen och det har hållt i sej hela dagen, Kan känna av det nu med. Jag tvinga igenom mej denna dagen, Jag jobbar sista dagen på Måndag, Sedan ska jag bara mysa med barnen , och bara njuta av ledigheten.

Imorgon ska Vilhelm va på dagis, Jag ska cykla med Vilhelm till 07,30, Sedan hem och vänta på svärmor som ska skjutsa mej och Alfred in till barnmottagningen i Gävle, Angående hans mage och en del mera saker. Och jag tänkte ta upp en del andra saker med. Men som tur är så är Alfred mycket bättre i magen efter sina mediciner, Och inte är det billigt med medicinen, Måste tyvärr hämta ut nytt imorgon, Men det får Jonas glatt betala denna gången.


Jag tänkte betala räkningar, Men hittade som vanligt bara 3 stycken, Å jag och räkningar går inte ihop så jag lägger dom huller om buller och sedan hittar jag dom inte.


Undra vad man mer ska hitta på imorgon, Jag är sjukt sugen på att klippa mej, Men när ska jag ha tid med det? Aldrig, Och just i helgen har vi alla 3 barnen hemma, Å att lämna 3 barn till sambon, Haha. Visst det går säkert bra, Men hellre hittar jag på saker med familjen än att sitta hos en frissa och få håret avkapat. Och självklart går ju barnen före allt annat.

Och hur ska detta gå, Jag har inte vägt mej sedan jag va på sjukhuset och vägde mej, Men tyvärr så är mina nya M byxor förstora, Det kan ju inte va så att jag måste inhandla S på byxor, Jag har inte alls pengar till att lägga pengar påkläder till mej själv.


Nu fyller ju Jonas och Vilhelm, Så då går det pengar till dom, För presenter och sånt, Och självklart ska Vilhelm få det han önskar sej.


Börjar få fingerkramp, Barnen sover sedan 18,15, Och Jonas är på årsmöte till 22 om inte längre ikväll. Så vad ska jag hitta på? Lägga ut saker på tradera, Eller bara vara? Det är frågan det.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0