Helt off

Känns det som, Har absolut inte hänt så mycket.


Har umgåtts med nära och kära så gott det går, Umgåtts med mina älskade barn och sambo.

Bland annat har det blivit en massa shopping och spenderat pengar, Å även en del massa jobb har det vart .


Har precis vart och lämnat barnen på förskolan, Va bara att sätta på lager på lager, Å sedan är det fotografering idag. Men tyvärr bara gruppfoto, Jag saknar syskonbilder och så. Vilhelm och Alfred va så fina på sina syskonbilder förra året, Men även på dom andra korten.


Å jag tänkte bara ta det lungt, Luffsa lite på stan och käka lunch med Jonas, Sedan blir det sjukgymnastik/bad för mej.  Och sen är det dags att hämta hem barnen 15,30. Sen börjar dom vanliga sysslorna, Som fixa middag, städa mm.


Och jag hoppas att det blir jobb onsdag och Torsdag, Fredag har jag tagit ledig och Jonas tagit semester. Blir att besöka sjukhuset ännu en gång med Alfred. Men men.  Så då blir det nästan en heldag i Gävle, VIlhelm är på förskolan medanst.


Känns som att jag bar svammelskriver här, Att jag liksom inte kommer någonstans.


Jajja, Jag lever iafl. Tänkte packa ihop lite kläder och även ge bort en del kläder. Så vi hörs.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0