Helgen når sitt slut

Usch, Det ända jag gör är att jobba Jag ´, Jag ställer alltid upp och säger aldrig jag kan inte. Men men.


Torsdags gjorde jag sista jobbadagen, Va helt säker på att dom skulle ringa ut mej för att jobba kväll, Men min tlfn va tyst hela dagen.

Vilhelm följde med Mamma och pappa hem, Sedan på Fredagen åkte Vilhelm till sin morbor Erik och Fru thessan:) Haha, Å han hade haft det så mysigt med övernattning och massa. Sedan tillbaka till Mormor och morfar på Lördagen för att sova där igen till idag.


Det vart nog alldeles för hattit för Vilhelm. Så nu ska han få vara hemma några helger och veckor. 

 
Jag och Alfred har bara tagit det lungt i helgen, Som promenader ute och bara varit, Badat och busat. Hade även en liten Alfred som inte alls vela sova igår, Utan somnade vid 22, Och strax efter det kom pappa hem från kryssningen.



Idag va vi på loppis där vi bor, Fikade lite med svärmor och så, Sen styrde vi bilen mot Hedesunda för att äta Lunch/middag hos mina föräldrar, Tog även en tur till skogen med barnen och mamma och Jonas för att leta efter lite svamp, Hittade tyvärr inte mycket, Men hade sån liten tid på oss. Vid 15 tiden styrde vi bilen hemmåt igen. Bada barn, Fixa middag, Sedan sov barnen redan före 18,30 här hemma,


Jag vet inte om Vilhelm börjar bli förkyld, Alfred är snorig, Men vet inte om det är en förkylning eller om det är tänderna som inte vill komma upp.


jag väntar på en remiss till Vilhelm, Som ska in till barn, Då ska han även sövas. Så det känns i mitt hjärta, Att få vara där alldeles själv med Vilhelm, Tyvärr jobbar Jonas och han måste även ta hand om Alfred, Och det finns ingen annan jag känner att jag vill ha med heller. Eller jo en person finns det, Som jag verkligen hoppades kunna finnas här för mej och VIlhelm när det blir såna här gånger. Men den drömmen kan jag glömma om.


Jag känner hur min panik, Ångest och allt började komma redan när doktorn skrev remiss till Gävle. Och hur ska jag vara då när jag ska lämna min älskade Vilhelm efter han har somnat in, Jag vill inte vara själv. Vill ha någon att kunna prata med allt om, Skulle vela ha någon som skulle kunna vara vid min sida när sånt här händer och bara kunna krama om varann, Jag saknar verkligen en sådan person.

Jag får försöka visa mej stark. Men jag klarar inte det längre. Finns så mycket jag hoppas kunna bli bra och bara gå tillbaka i tiden.


Tänk om du bara kunna finnas här för oss två!!


Nu har vi tvättat klart. Å mitt huvud värker lite smått och känner av halsen, Hoppas det är borta imorgon.


Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Fia

Vet nog vem du syftar på och inte för att det är samma sak men jag kan följa med om det passar med dagis eller manges jobb..Liam har sövts i samband med sina operationer så jag vet hur det är.

2010-10-11 @ 10:06:51
URL: http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0