Ny vecka

Och då är det en ny jobbdag som gäller, Fast jag jobbar kväll.

Helgen har inte bjudit på så mycket, Fredagen vart en lugn dag, Eller jag va i valbo halva eftermiddagen med barnen. Sedan på Lördagen cyklade jag och kollade på klädbytardagen dom hade här i stan, Shoppade loss på 300 iafl, Vart en del kläder det gärna få ha som slit och släng på förskolan, Men hittade även en POP windstopper och ett par överdragsbyxor från POP, Så jag har fyndat i helgen. Igår va vi ut och lekte i Högbo med barnen, det behövdes,


Imorse har jag hunnit med att diska, dammsuga, Vikt in tvätten, bäddat alla sängar, Och mer där till. Så nu är det fint igen, Jag orkade verkligen inte diska igår kvälls efter jag och Vilhelm bakade kanelbullar, Alfred va med på ett litet hörn han med tills han vart trött och skulle sova. Så idag blir det mumsa bullar på kanelbullensdag.


Så vid 10,30 ska jag och barnen gå till stadsparken och leka med Sara och hennes barn, Sedan blir det en lunch på stan. Alltid trevligt. Sedan blir det väl lite surr som vanligt.


Sedan har jag ingen aning vad jag ska göra. Ska iafl va hemma till 15, Då kommer barnens farmor hit och sätter sej och passar barnen till Jonas slutar, Så jag får cykla iväg och jobba. det är bara 4 timmar som gäller, Men det blir ju även OB. Och den 7 nu på Torsdag är det oxå jobb som gäller.


Nu ska vi fixa oss, Jag och Vilhelm sitter i pyjamas fortfarande, Alfred har kläder på sig, Vilhelm är verkligen en segis när han ska klä på sig, Det tar den lilla tid det tar. Haha.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0