Rubrik

Tänkte försöka skriva lite. Men finns ju inget att skriva om. Haha.


Jag hostar och snörlvar. Lika dant barnen med, Men febern och ögoninflammationerna har försvunnit.


Jonas sover, Å jag är sjukt trött, Efter att fått vaknat flera ggr per natt denna vecka, Knappt sovit något, Så har man jobbat på det. Det känns kan jag säga.


Barnen kikar på bompa, Å käkat frukost redan, Jag skulle behöva diska och så, Men har ingen ork till det.


Idag blir vi nog bara hemma, Kanske till affären, Men inte mycket mer .


Imorgon är det kalas som vi ska gå på tror jag, Få se vad Jonas säger.



Igår åkte mamma hem efter att hon har sovit här och även suttit barnvakt medanst jag och Jonas jobbat. Så igår avslutade jag med en ledig dag med barnen och mamma, Tog en runda på stan, Shoppade nya kläder till barnen, Fast det är jag som behöver både jacka och skor, Ers, Får köpa det när lönen kommer.


Vilhelm fick även en mattebok för 4-6 åringar, Hur duktig som helst är han, Klarar ju det utan min hjälp. Vilhelm älskar verkligen redan att hålla på med matte och sånt som tillhör.

Alfred fick en målarbok.


Jajja, Ska kanske ta tag i hemmet.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0