Såhär mår jag idag!

Ont i skallen, Och känner mej stel i hela kroppe, Fryser fast jag har dubbla uppsättningar av kläder, Även raggisar. Och jag har absolut inte tid att bli sjuk.



Jag har offrat mej att va i lekparken med barnen hela helgen. Skönt att inte sambon jobbar några mer kvällar, än så länge.


Alfred är förskyld, Sedan slog han till en fläskläpp på sej själv. Efter Jonas åkte med hem med Martin besluta vi oss för att lägga oss i v¨åran säng och kika på film, Men det vara inte länge då barnen vart otålig fort.


Så nu vill jag bara att älsklingen kan komma hem, Så jag och barnen kan hoppa ner i ett varmt bad, Sedan ge barnen någon middag.


usch, Har inte alls något roligt att skriva idag. Hoppas detgår över snart, Som det brukar göra efter 1-2  dagar.


Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0