vabbar idag.

Japp, Så ser min dag ut, Först har jag vart sjuk hela helgen, Nu har Alfred blivit sjuk, bröt ut riktigt inatt med ögoninflammation och feber, Snorig och massa.


Så jag har en snäll svärmor som lämnar och hämtar Vilhelm på förskolan idag. Vilhelm va även lite snorig imorse, Men jag frågde Vilhelm en hel del gånger om han verkligen orkade med förskolan idag. Å det gjorde han. Men dom ringer om han inte orkar. Eller är jag en dum förälder som lämnar Vilhelm med lite snor i näsan? Ers inte vet jag.


Jag och Alfred ska bara vila upp oss idag. Jag som skulle jobba idag oxå, Men fick ringa och tacka nej, Imorgon jobbar jag, Då är Jonas hemma eller om snälla svärmor är hemma med Alfred.


ja så här händer det inte många knop idag.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0