En del jobb

Japp, Som rubriken lyder så har jag jobbat en del, Eller lite iafl,Och mer kommer jag att jobba, Härligt med lite pengar.


Jobba till 15,15 idag, Jonas fick vabba, Dom ringde att Vilhelm hade ont i huvudet och kändes varm, Så han sov på soffan på förskolan när Jonas hämtade hem honom. Stackarn, Min lilla fisunge. På eftermiddagen/kvällsidan hade han 39,5, Och fortfarande huvudvärk. Somnade till en stund, Sedan myste vi en stund innan läggdags för natten.


Inte hänt så mycket mer, Jonas är på fest. Å här sitter jag.


Imorgon jobbar jag 9,30 till 17,00, Och jonas ska vabba, Sedan byter farmor av honom för att han ska åka och hämta Sonen sin.


Jajja, Jag har inte så mycket att skriva om, Förutom att jag är bra less på saker, Varför ska alltid mamman ha rätt i ett umgänge?Nä blir ett samtal imorgon eller på måndag för att ta reda på fakta.


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0