Gymnastik

Inte hänt så mycket idag, Jag och barnen har vart hemma och bara tagit det lungt, Kika på film och bara vart inne i detta ruskväder.


Vid 13,30 kom svärmor och Kenth förbi för att ta hand om barnen medanst jag va på bad gymnastik, Så skönt, Men tyvärr gör det ont att göra alla dessa övningar i bassängen, Men hoppas att det ger någon effekt. Och bara att få den där lilla ensam tiden är så skönt,


Jonas fick åka till HC och ta halsprov med Alfred idag, Men det va inget, tydligen bara ett virus, Så är dom piggare imorgon får dom nog gå på förskolan, Och även dom här 2 dagarna har det vart skönt att dom inte har ringt något om nå jobb. Jag har även fått vilat upp mej från min förkyling, Så hoppas den vill bli bättre.


i helgen är det något på stan, Å även klädbytardag, Så det ska jag gå på, Blir nog även en sväng till valbo för så ville får klippa av sitt långa hår.

Och den 2 Oktober är det oxå klädbytardag, Dom är ju guld värda dom dagarna, ibland kan man fynda en hel del.


Jahopp, Nu ikväll vart det en cykeltur till affären, Va sjukt sugen på vaniljbullar, Så det vart det och även kinderägg:) Hehe,


Snart förflytta mej till sängen och kika där på tv.


Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0