Hemma efter kvällens jobb

Jobbat kväll 2 dagar, Med helt underbara barn och personal, Bara att vara där när dom leker, Äter, Gör läxor, Ska bada, och sova. bara att få vara med på sånt gör det bara roligare.


Jag skulle lätt kunna jobba på denna förskola. Trött blir jag, Men jag är inte van att jobba med 1-13 åringar.


Imorgon upp tidigt för att lämna barnen vid 06,45, Sedan börjar jag 7,15 till 16, Och på fredag vet jag inte om det blir något jobb, Blir jag ledig då tror jag nog att jag och barnen tar en tur till Valbo eller umgås med någon frivillig.


Helgen blir det lugnt, Jag ska på klädbytardag på Lördag. Sedan bara umgås med barnen . Känner att jag måste ha liten tid med dom med.


Så jag kommer inte skriva så mycket mera förns nästa vecka, På måndag och den 7 oktober ska jag jobba. Mer vet jag inte.


Nu blir det sängläge och tv. Sedan sova.


Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0