Jobbdag

Idag va det dags att lämna barnen på förskolan efter 2 dagar ledighet, Jag han knappt halvvägs till förskolan så ringde dom ut mej för att få jobba. ,


Å jag va klädd i mjukisbyxor och en skön munktröja, Så jag va inte klädd för att åka och jobba, Men det fick bli dessa kläder iafl, För jag skulle inte hinna hem och byta om, Va ganska skönt att jobba i mjukiskläder.


Vart en kortdag bara, Jobba 9-13, Så barnen fick börja med en kortdag, Imorgon börjar jag 8,45 till 17, Så jag lämnar och gubben får hämta så fort han kan komma från jobbet/sluta för dagen.


Och självklart vart det inget föräldramöte imorgon heller, Va bara 6 föräldrar som hade anmält sej och det ska va 24 föräldrar, Hur kan dom va så ointresserad av att inte gå på föräldramöte. Inte måste ju båda föräldrarna gå. Så det va synd.


Jajja, Idag står det tvättstugan på chemat kl 15, Så jag ska väl knata ner dit med båda barnen och en smockfull tvättkorg. Så nu längtar jag verkligen till att vi köper en tvättmaskin nästa månad. Och sedan blir det nog handla lite när Jonas slutar jobbet.


Jajja, nu ska jag leta efter mer lortkläder, Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0