Min tur nu

Ja, jag har jobbat hela veckan, Och det känns, Så man hinner inte med så mycket än att hämta barnen och sedan fixa något käk, Då är det nästan sova för barnen.


Men vilka fina pengar det bli i oktober istället. har nästan jobbat ihop en hel månadslön.



Och självklart har det blivit min tur att blivit förkyld, Har jobbat fast jag har haft sån huvudvärk och dålig, Och migrän, Och igår va det ingen rolig dag med att jobba och va så täppt och huvudvärk, Men en snäll kollega skickade hem mej 1 timme före innan jag skulle sluta igentligen.


Så min helg blir att ta det lungt, Så förhoppningsvis kommer jag säkert bli utringd på Måndag med. Det är så brist på vikarier här i Sandviken. Och det är nästan bara jag som finns tillgänglig.


vid 12 ska vi till brandstationen på öppethus, Det uppskattas av barnen, Sedan blir det hem och göra trolldeg till barnen och jag ska hämta ut mina kläder från me and i som jag beställde igen förra veckan. Och självklart har vi tvättstugan 13-17 idag. Så det blir somsagt en lugn Lördag.


Och jag har ingen lust alls att blogga eller skriva långa inlägg, Och jag har ju ingen tid, Så har noll lust.


Hejsvejs








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0