Ny vecka

Somnade sent igår och upp tidigt idag. Det kändes, Men skönt på ett sett att dom inte ringde ut mej på något jobb idag.


Och jag som inte känner mej riktig hundra än heller, Är förkyld och har även börjat fått hosta. Och Alfred fick 39 graders feber igår, Men idag inget.


Så vi gick ut på stan en sväng och kikade efter vinterkläder till Alfred.svårt det där. Blir nog iafl goretex dojjor eller kavat i vinter med, Vilhelm kan ha sina dojjor och overall.


Och vad har vi gjort mera, Inte så mycket alls, Alfred har sovit middag, Och har nyss vaknat, Vilhelm passa på att kolla på film och äta en liten glass.  Skönt med liten egentid.


Åå, jag läser och hör att folk ska åka till ullared, Å vem vill inte dit igen, Jo jag, jag ångrade att jag inte köpte vinteroverall där. Men jag tror nog inte att dom skulle hålla vätan och värmen,


Ikväll ska jag på föräldramöte med Vilhelms fröknar, dom underbara. Dom är helt klart bäst ., Även dom på Alfred avdelning är helt klart bäst. Och på Torsdag ska jag på föräldramöte på alfreds avdelning.



Svärmor ringde imorse och sa att hon ska ta barnen imorgon så jag kan gå på min sjukgymnastik/vattengympa. Jag har alltid jobbat när det har varit, Så imorgon kan jag inte jobba längre än till 13 isfl,


Jajja,. Nu väntar jag på att gubben ska komma hem, Så vi kan handla innan jag ska på föräldramötet.


hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har två vinteroveraller från ullared och dom är/ har vart skit bra :).

2010-09-20 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0