Söndag

Idag har det inte hänt så mycket. Har vart en lugn söndag. gick upp runt 8 tiden imorse.


Vi städade bort alla saker på ballkongen inför vintern, Så nu är det fint där, Och bar ner en hel del saker i förrådet.


Sen vid efter 10 snåret åkte vi mot Hedesunda för att hämta hem mitt hjärtetroll som vela vara med mormor och morfar hela helgen.  Vart bjuden på lunch och fika, Vid 14 tiden åkte vi hemåt igen.


Barnen pärla pärlplattor och bara tog det lugn, Vilhelm va ganska trött, Och även Alfred. Så det passade perfekt.


Jag och Vilhelm åkte och kikade på klädbytardagen , Hittade en POP jacka till Alfred för 50 kr, Och ett par POP överdragsbyxor för 25 kr, Som hittat ju, Sedan hittade vi lite till, Vilhelm valde en leksak,.


Men kommer titta mera nästa Lördag då det är en bättre klädbytardag då,.

Sedan for vi hem för att äta middag, Och nu sover barnen, Jag sitter här och budar lite på POP kläder till Alfred, Försöker även kika efter åt Vilhelm med, Men inte lätt-


Imorgon ska Vilhelm till doktorn, Hoppas det går bra, Och vi inte behöver bli skickade till barn i Gävle. JAg är trött på dessa remisser nu, Andra remissen vi har fått till Alfred, Och vi ska dit den 15 oktober med honom, Å det hoppas jag oxå kommer gå bra.


Men men vi får se vad doktorn säger imorgon om min lilla älskling.


Nu ska jag ta se om vi har något gott att äta.


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0