Inför tisdagen

Imorgon är det en del som ska fixas och donas med innan tisdagen, Ska även ringa några samtal, Hämta ut mediciner som vilhelm måste ha tagit innan tisdagen, Sen är det den dagen han ska sövas. Det känns i mammas hjärta.

Men det känns skönt att man har en del sjuksköterskor och såna som jobbar med barn på sjukhusen, Det känns bättre när dom berättar. Men det är narkosen jag är rädd för. Men är jag lugn så är Vilhelm förmodligen oxå lugn.

Och självklart hoppas jag det inte kommer visa sig att vara någor allvarligt. Men det trodde inte narkosläkaren att det va, Men dom vela kolla så att det inte kan vara något avvikande.

Sen att inte Vilhelm får äta 6 timmar före narkosen, Vilhelm som brukar va hungrig direkt när han vaknar på morgonen. 


I helgen har vi inte gjort så mycket, Vi har vart ute och lekt i snön i det fina vädret, vart till  barnens farmor och dom har även passat på att leka med sin kusin. M åkte hem nu för en liten stunden sedan. Jonas drog ner på stan en sväng för att sedan åka till graven och sätta en blomma och tända ett ljus för sin pappa. Sen är det storhandling som gäller och jag tänkte sätta igång och baka lite.


Imorgon börjar ju även lovet för både mej och barnen, Så imorgon vet jag inte alls vad man kan hitta på. Men det löser sig.


Nu ska jag sätta mej med barnen och titta på film.

Hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0